środa, 9 maja 2012

Klient w oczach sprzedawcy

Witam,
W internecie można znaleźć mnóstwo opinii klientów na temat sklepów z modą męską. My chcemy przedstawić Wam sytuację odwrotną. Sprzedawcy z kilku sklepów w Polsce przedstawią swoją opinie o klientach, ich potrzebach i preferencjach.

Zaczniemy od niewielkiego sklepu z elegancką odzieżą męską, mieszczącego się w Sokółce.

"... Nasi klienci w większości  to tradycjonaliści. Kupują garnitury klasyczne, koszule w kolorach stonowanych, praktyczne. Mamy również klientów otwartych, ceniących wszelkiego rodzaju nowości, poszukujących nowych trendów mody. W relacjach z klientami naszego sklepu, staramy się nie narzucać swoich sugestii jedynie delikatnie doradzamy. Nasz klient jest zadowolony z możliwości dopasowania ubioru do sylwetki, dzięki drobnym przeróbkom krawieckim.  Stali klienci posiadają karty rabatowe i chętnie do nas wracają. Jeżeli chcesz do nich dołączyć to przyjdź do Domu Handlowego UNIKAT Wyszyńskiego 2/106 A i skorzystaj z szerokiej oferty."


Oto opinia ze sklepu w Mońkach:

" W każdym sklepie możemy wyróżnić wiele typów klienta, jednak w naszym sklepie nie mamy zbyt dużej różnorodności. Starsi panowie idą w stronę klasyki, czyli stonowana kolorystyka zarówno koszul jak i krawatów, garnitur w klasycznych krojach. Zdarzają się również wyjątki, gdzie klienci w średnim wieku chcą się odmłodzić stawiając na modne kolory oraz inne wykończenia koszul. Młodzież natomiast kieruje się trendami w modzie. Z pośród naszych koszul wybiera te, które są nietypowe i dobrze skrojone (pasowane). Przez możliwość dopasowania ubioru do sylwetki za pomocą drobnych przeróbek krawieckich pozyskujemy nowych klientów, którzy chcą dobrze wyglądać. Klienci są bardzo zadowoleni z naszych usług, gdyż mogą liczyć na naszą pomoc w doborze stroju na konkretną okazję. Dzięki temu klienci z przyjemnością do nas wracają."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz